New.


Thx God, am reusit sa mai scriu pe blog.In ultima vreme am fost cam busy avand in vedere faptul ca timpul zboara pe langa noi si ca mai sunt 2 saptamani pana devenim bobocei.Anyway,vacanta a fost frumoasa.Mare,plaja,soare,party.In rest nothing interesting.Am lenevit in cea mai mare parte a timpului exceptand momentele cand ma suna Bia nerabdatoare sa’mi spuna visele sau cand ma mai trezea Cata cu cate un buzz. Stiti cum e : love is in the air.
Am descoperit o melodie noua,ce’i drept saracu Shogu o pusese pe mp4 de muuuult timp dar de fiecare data cand ajungeam in folderul respectiv adormeam pe la primele melodii..so intr’o seara am batut recordul si’am reusit sa o descopar – Tapinarii –Speranta -.Mie una imi place enorm bine poate si pentru faptul ca datorita melodiilor lor am si cateva amintiri legate de o persoana draga mie. Ok. Si am facut si curatenia de vara la capitolul friends.Gata cu “false” friends :) mai bine putini da’ buni.
Pff..si e 1 septembrie.Nu as putea sa spun ca’mi displace,dar un gram de tristete tot e evidenta.E ciudat sa vezi cat de repede trece timpu’.

Wake me up when September ends.





Green Day - Wake Me Up When September Ends
Asculta mai multe audio Muzica

Back to Home Back to Top Words of Love. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.